dinsdag 5 juni 2007

Dinsdag: overzicht

Dinsdagavond. Zoals te verwachten was het 10u voordat de studenten netjes gedouched aan de ontbijttafel verschenen. Mijn collega Willy was ondertussen aangekomen met verse broodjes, ontbijtkoeken en taart als bagage. Op de middag vertrokken naar de minigolf (met aangebouwd terras) waar we een namiddag gespeeld hebben met de broodnodige tussenstops op het terras (de zon, weet je wel!). Dat zonnetje heeft trouwens haar best gedaan... voordat Wivina vrijdag naar huis gaat is ze -absoluut zeker- aan het vervellen als een ouwe krokodil :-)
In de namiddag zijn mijn collega's Jan en Benny samen met Harald (oudleerling) toegekomen - zij waren "uitgenodigd".
Op het menu stond kippensoep en koude schotel. 's Avonds zijn Jan en Benny, na heeeeeel lang aandringen met de leerlingen iets gaan drinken in La Roche zodat ik samen met de oudleerlingen van de rust kon genieten op het domein. Ik hou van multimedia, maar hier, midden de natuur erger ik mij aan de herrie van mp3's en iPods...

0 reacties: